3 Ekim 2010 Pazar

Çiğdem ve İkindi Çayı

Merhabalar,Cumartesi günü Çiğdeme gideceğimizden bahsetmiştim size,kayıp kurdele nakışları (geçici olarak bulunmuştur),arkadaşı ve ben ikindi çayına gittik.Emanetleride sağ salim teslim ettim.Çiğdemcim çalıştığı için birşey hazırlayamamış(kendi deyimiyle)Çay saati gelince masamız daneler neler vardı,peynirli börek,özel şehri bursadan kurabiyesi(nefisti), beyaz çikolatalı miflöy,kendi icadı nefis bir elmalı turuf,kedidilli pasta bunlar birşey yapmadıkları eğer yapsaydı ne olacaktı merak ettim.Ve kurdele nakışı arkadaşımız da gelirken kıymalı poğaça, kurabiye getirmiş.Anlıyacagınız gibi nefis tatlarla dolu bir masa(şükürler olsun).Çok güzel ,sıcak ve samimiyet dolu bir gün geçirdim,ben çok memnun kaldım TEŞEKKÜRLER ÇİĞDEMCİM bu güzel gün için........

 
Masanın resmini çekecektim sizlere göstermek için amaaaa o güzellikleri görünce fotağraf çekmeyi unuttum,son anda aklıma geldi .Yinede son halini resimledim...
Giderken çiğdeme çamsakızı çoban armağanı ufak bir hediye götürdüm.
Deriden bardak altlığı yaptım iyi günlerde kullansın...Ne zamandır yapmak istiyordum ilki çiğdem'e nasipmiş....
Çift taraflı çalıştım,bir tarafına adını yazdım,diğer tarafa da hazır çiçek kullandım..Sizce nasıl olmuşlar...

8 yorum:

Nazan dedi ki...

Ne kadar şık olmuş, ellerinize sağlık..Deriyi ne kadar güzel kullanmışsınız..Etkinlikte bende size başarılar dilerim...Bu arada her ne kadar Ankara'da otursamda, Eskişehirliyim ben, Bursa kardeş şehrimizdir...

makcig dedi ki...

Ben sizlere teşekkür ediyorum.Geldiniz evimi bereketlendirdiniz.Allah hepinizden razı olsun.Sevgiler...

ÇAY SAATİ dedi ki...

Ellerinize saglık,çok güzel çalışma..Arkadasınızla guzel paylaşımlar diliyorum.Sevgiler.Aida

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Merhaba Çarşı blogunda tanıtımız yapılacak. Ben blogunuz da mail adresinize rastlayamadım.

siyah.kelebek32@gmail.com

adresime bir mail atarsanız sizinnle irtibata geçmek istiyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.
Sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

süperrr ellerine sağlık.. orada birlikte muhabbet dilerim eden gönüllerinizede neşe eksik olmasın.. güzel günleriniz çok olsun!!!

NİL-GÜL dedi ki...

Ne güzel çalışmalar bayıldım.Ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Nazan,Çiğdencim,Çay saati,Siyah kelebek,Nilgüncüm ve nil-gül hepinize çooook teşekkür ederim bu güzel yorum ve temennileriniz için,bil bukabele.Selam ve sevgiler:))

Hamarat Hatun dedi ki...

MERHABA.bloğunuzu yeni keşfettim .yaptığınız işleri çok beğendim. özellikle deriler çok güzel bu gerçek derileri nerden temin ediyorsunuz cevap verir seniz sevinirim.