14 Temmuz 2010 Çarşamba

Hayal Gücünü Kullan Hobini Göster Tasarımım

İşte benim tasarımım!!!!
Çok düşündüm ne yapsam diye.Yaptıgım kullanılabilsin istedim ve malum el işleri ile meşgul olan bizler için malzemelerimizi bir arada tutmak bir sorun.Özellikle ben iş yaparken  makası yada ignemi  vs nereye koydumu arar dururum.Kaybettigim zamanda cabası,bu düşünce beni malzeme toplayıcısı yapmaya yönlendir di......     Bu arada şunu da söylemeden geçemeyecegim,ben sadece verilen materyallerden yaplacak diye başka hiç bir şey kullanmadım.........
Gazoz kapagının içine mıknatıs yerleştirdim toplu igneler için!!!!!!!!

Rulo kartonunun içini,dışını kurdele ile kapladım ve süsledim.Makas,kalem,mezura  vs koymak için kutu oluşturdum.!......
Kurdeleden yaptıgım çiçegin tohumlarının içini elyafla dolurdum ignedenlik olsun dedim!....
Çengelli igneyi ise notları tutturmak için tasarladım!! Ve hepsini vernikledigim agaç dalı üzerine monte ettim.!!Tabanını oluşturmuş oldum  böylece.Güle güle kullan Arzucum saglıklı ve huzur dolu günlerde,çok işler çıkarman umuduyla:))  Bu etkinligi hazırlayan arkadaşlara tekrar teşekkürler. Çok hoşlandım bu etkinlikten devamına varım...Kucak dolusu sevgiler......


8 yorum:

makcig dedi ki...

Tamam o zaman seni ekliyorum buluşma listesine.Sevgiler...

tatlıhayat dedi ki...

Çok güzel bir fikir,ellerine sağlık.Sevgiyle...

gez gör arpacık dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Özellikle şu çiçeklerin ortasındaki iğnedenlik fonksiyonuna bayıldım.

Unknown dedi ki...

Hepniz de sagolun arkadaşlar,sevgiler.........

Yeşim dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, detaylar harika :) teşekkürler katılımın için.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel işler çıktı. Size bi mail attım, okuyunca bana dönerseniz çok sevinirim.

Sena Çeyiz dedi ki...

Bir dahakine bende katılayım, çok güzel tasarımlar :) ellerinize sağlık...

Benhurum dedi ki...

Hayal gücünüze sağlık, çok güzel olmuş, ellerinize sağlık...