20 Şubat 2011 Pazar

Her Yerde Kalp Var Etkinlik Hediyem

 Bildiğiniz üzere Çelebi 74 her yerde kalp var adı altında bir etkinlik düzenlemişti.Bende bu etkinliğe katılanlardanım.Eşleşme sonucun da Lolipu arkadaşla eşleştik ben buna çok memnun oldum doğrusu,kendisini takip ediyorum harika işlere imza atıyor.İşte bu da benim etkinlik hediyem cep telefonu ve bozuk para cüzdanı.
 İnşaallah telefon ölçüleri uyar:))

 Cüzdanın yanına bir de anahtarlık taktım çanta içinde anahtar bulmak ne eziyettir bilirsiniz..
Lolipu'cum sağlıklı ve iyi günlerde kullan..

4 yorum:

fialka012 dedi ki...

Hezké...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok beğendim canım ellerine sağlık nilgünde görünce birde buraya yazayım istedim . karşılıklı eşleşmeniz çok hoş benim eşim ilk kez tanışacağız ama armağanım ulaşmadı sanırım.

her ikinizinde hazırladıkları harika
sevgiler.

OYA dedi ki...

çok güzel gerçekten.ellerinize sağlık....

gez gör arpacık dedi ki...

Verdiğiniz hediye de aldığınız hediye de çok güzel. Güle güle kullanın.