31 Aralık 2010 Cuma

Kura Sonucu :)

Kurayı çektim,sonucu görünce şaşırdım çünkü şanslı kişi, arada kendinden söz ettiğim  kurdele nakışı blogunun sahibi arkadaşımdı.Kendisini candan tebrik ediyorum,güle güle iyi günlerde kullansın.Çıkan kişi arkadaşım olduğu için yanlış anlaşılma olmasın diye, tekrar  3 kişi daha çektim biri asıl 2si yedek. Buna göre hediyenin aynısına sahip olacak kişi 'progmammed to forget'. Ona da iyi günlerde kullan dileklerimi  yolluyorum.

İşte hediyem iki kişilik amerikan servisi,peçetelik ve bardak altlıgından oluşuyor.
Her iki arkadaşım da  sağlık ve mutluluk dolu günler de kullansınlar....Hep birlikte daha nice seneler dileğiyle beni izleyen, tüm izleyenlerime kucak dolusu selam ve sevgiler:))


9 yorum:

programmed to forget dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Elinize,emeğinize sağlık =)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

her ikisinede tebrikler muhteşem birer armağanları var iyi günlerde kullansınlar

zeynep78 dedi ki...

tebrikler:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

oyy süper bi hediye ben nasıl atladım bunu yaa, yine şahane bi tasarım.. buarada yeni yılınız kulu olsun

Mukaddes Sezer dedi ki...

Yaşasın :) yeni yıla şanslı girdim , nasıl mutlu oldum anlatamam . Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.Ellerine sağlık çok güzel bunlar. Hoş bence elini neye atsan çok güzel yapıyorsun tekrar teşekkür ederim canım herşeyin gönlünce olacağı güzel bir yıl diliyorum ...

Unknown dedi ki...

Elçincim iyigünlerde kullan cnm.
Örgü çantam,Zeynep78 teşekkürler.
Yetenek sizin sağol cnm,atladın sayılmaz çünkü bütün izleyenlerim kuraya dahildi kısmet onlarınmış,bir daha ki sefere inşaallah..
Kurdele nakışı,teşekkür ederim bu güzel övgüler için,sende iyi günlerde kullan cnm.Bu hediyeyi hak ettin bence benimle çok uğraştın ben seninle burda varım...

Mukaddes Sezer dedi ki...

Canım benim sen herzaman becerikli kadınsın neye el atsan en güzel şekilde yaparsın.Az oturmadım yanında banada biraz yetenek bulaşsın diye :)))

mine dedi ki...

ne kadar şıklar güle güle kullansın şansı herdaim böyle olsun
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sağol Minecim,amin cümlesininde sevgiler,
Sağol cnm,senin içtenliğin yeter sevgiler.