19 Ekim 2010 Salı

Hayal Gücünü Kullan Etkinlik 2 Projem!!!!

Evet arkadaşlar nihayet projemi yayınlıya bileceğim,şu an eşimin ofisine geldim ve buradan postumu hazırladım.Ben  elimdeki objelerle....gece lambası  tasarladım..
 Kapımın yapımında tül üzerine koli bantı yapıştırdım.
 Bu kapısı,kapı kulpunu fermar aparatından taptım:))
 Kapıya  tül ve ipi kullandım.Yolumuzu taşlarla kapladım.Aman dikkat ayağın takılmasın:))
 Penceremiz kutuyu kestimk kestiğim kısmı kıvırıp saksı yaptım ve çiçek ektim:))Tabiki tülsüz cam olmaz.....


Ev olupta zilsiz olmaz,Çelebicim zile bas yansın ışıklar:))
 
 Evin damını oluşturmada koli bantıı kullandım kürdanlarla destek yaptım.
Damımızı iplerle kapladım.


İçinede pil ve ışıklar yerleştirdim bu safhada eşim sağolsun bana yardım etti...
Güle güle kullan Nilgüncüm umarım beğenirsin.......

11 yorum:

gez gör arpacık dedi ki...

Nasıl da uğraşmışsın, ellerine sağlık. Çok güzel.

Fidan Başaran dedi ki...

tebrik ederim
çok güzel bi yaratıcılık olmuş bu:))))
Nilgün'cüm güle güle kullan

Yeşim dedi ki...

:) çoook güzel olmuş ablacığım bayıldımm :) Ellerine sağlık. Çelebi'me güzel bir hatıra olmuş senden :) Etkinliğimize katıldığın için tekrar teşekkür ederiz :) Bir sonrakinde de görüşmek dileğiyle, sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim! beğenmek ne kelime bitttim bitttim... süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hayran oldum valla kaçtır gece lambası arıyordum! yani bu kadar içimi okudun yaniiii!!!! modelin, yaratıcı gücün ilhamın süpermişşşş...!!! çok teşekkür ederim!!!!

Nedret dedi ki...

Ne kadar tatlı olmuş. Mavi ışık çok güzel. Ellerinize sağlık.

Maite - vitoma dedi ki...

Me ha encantado, super original.
Bss.

kumsepeti dedi ki...

çok sevdim ben bunu şahane olmuş kime gittiyse çok şanslı gerçekden:)elinize sağlık:)

Mukaddes Sezer dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım :) çelebi iyi günlerde kullansın.

Adsız dedi ki...

Hey really nice website, I noticed your website when doing study on some methods to develop my web log. I was simply inquiring which spam software system you use for comments as I get tons on my site.

Gülcan dedi ki...

çok güzel olmuş.bayıldım.sevgiler.

fuska dedi ki...

ne kadar özverili bir çalışma olmuş. elinize sağlık.
sitenizi gezdim, çok güzel çalışmalarınız var, hele kızınıza yaptığınız deri yatak örtüsüne bayıldım. güle güle kullansın inşaallah.