19 Eylül 2010 Pazar

Amerikan Servisi (7)

 Herkese merhaba uzuuuuuuun bir aradan sonra nihayet bloğuma yazabiliyorum,Ramazan,bayram derken bilgisayarın bozulması  (emanet bilgisayar buldum )vs gibi engeller nedeniyle ara vermek zorunda kaldım,tabiki bu arada boş durmadım.İşte yine bir amerikan servisi daha inşaallah sizleri bıktırmıyorumdur.Bir liste yaptım en az yedi sekiz yere hediye lazıııııııııııııım onun için bir süre daha amerikan servisi yapımına devam.Ohooooo yeter demeyin arada farklı işler de yayınlıyacagım............
Dört parçadan oluşan bu amerikan servisi de lale desenli( ne yapayım laleden vazgeçemiyorum).Bir arkadaşın kızına  doğum hediyesi .......
Farklı bir takımın görüntülerini paylaşmak dileğiyle ALLAHA emanet olun......

5 yorum:

Bucanni dedi ki...

Harika olmuş, öyle zarif görünüyorki ellerinize sağlık, sevgiler...

Benhurum dedi ki...

Laleden vazgeçme sakın, bende çok severim o zerafetli duruşunu, velhasıl asil bir çiçektir! ellerine sağlık ne hoş bir hediye, hemde el emeği göz nuru yok daha ötesi;)

Unknown dedi ki...

Bucanni sagol cnm selamlar....
Benhurum lale severleri daha bi fazla seviyorum:))düşüncelerine aynen katılıyorum!!müthiş bir çiçek.Elemeği ekonomik ama değeri büyük hediye bence.Teşekkür ederim selamlar.....

YETENEK-SİZİN dedi ki...

içim gidio yaaabu çalışmalarınızı gördükçe, buarada etkinliğe tekrar katıalcak olmanıza çok mutlu oldum isminizi not aldım, bu sefer daha eğleneceli ve sorunsuz olacak inş.

Adsız dedi ki...

merhaba. bu takimi görünce cok begendim.

böyle 12 taneden olusan böyle bir takimain fiyati ne olur?