14 Temmuz 2010 Çarşamba

Etkinlik Sonucu Hediyem

Hayal gücünü kullan,Hobini göster etkinligi sona erdiiiiiiiiii.Şimdi tasarımların sunumuna sıra geldi.Bu etkinlikte benim eşim Arzuca!!!
Bu Arzuca'nın güzel ve şirin tasarımı,Biz bunu çok sevdik.......
Bu güzel etkinligi düzenleyen http://yetenek-sizin.blogspot.com/ ve http://ojeliparmaklar.blogspot.com/arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.Bu sayede güzel arkadaşlarla tanışıp,belkide güzel dostlukların başlangıcına sebep olacaklar!!
 
Bu gördügünüz harika patigi Arzucum hediye olarak yollamış.Arzuya buradan bu güzel  ve ince düşüncesi için teşekkür ediyorum. Beni mahçup etti.(ben düşünemedim dogrusu)Kızımın çeyizinde bir hatıra olarak yerini aldı.Tabiki  birde en çok merak ettigim diger arkadaşların nasıl güzellikler  meydana getirdikleri.....Sabırsızlıkla bekliyorummmm....

6 yorum:

ArZuCo dedi ki...

güle güle iyi günlerde kullanın ablacım bende hediyemin resimlerini yayınlayayım cok öpüyorum

Yeşim dedi ki...

Şahane bir tasarım olmuş :) Çok beğendim. Sevgili Arzu'nun fikrine ve ellerine sağlık :) Patikler de çok cici :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ay herkes harikalar yaratmış, çalışmaları gördükçe kendiminkinden tiksiniyorum.
Buarada kendinizinkileride yayınlayabilrisiniz. Benim iki tane eşim var, diğerinden henüz gelmedi beraber yayınlayacağımdan kendiminkini yayınladım bugün:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar,ben Arzunun yayınlamasını bekliyorum büyük bir HEYECANLA!!!!!!!!!!!!!hadi Arzucum:))

ArZuCo dedi ki...

ama ablam benim nickim arzuca değilki arzuco :))

umudunmaceraları dedi ki...

çok güzel bir etkinlik oldu.aslında bende ilk önce kalemlik yapmayı düşünmüştüm.Sonra fikrim defalarca değişti...Ellerinize sağlık