25 Nisan 2010 Pazar

Güllü abajur ve kutu


Organze kurdeleden abajur ve kutu çalışması.

Hazır çiçekleri lale şekli verip,batik boyası ile boyadım.Organze kurdeleden hazırladıgım güllerle dizayn ettim.

Yaprakları beyaz tutkallı kumaştan hazırladım.

Abajur telini organze kurdele ile sardım,mukavvadan hazırladıgım ayagı deri ile kapladım.Üzerini güllerle süsledim.Bir tutam da abajurun kenarına kondurdum......

              Degerli oylarınız için geri sayım başladı.5 gün(1 ve 10 Mayıs) kaldı.






8 yorum:

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

kıskandım harika şeyler bunlar.emeğinize sağlık.sevgiler.mutlu haftalar.

Unknown dedi ki...

süper olmuş arkadaşım ellerine sağlık .özellikle renklerine bayıldım

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim; ne kadar şık olmuşlar... ellerine sağlık... harikasın sen !!!

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar,bu güzel yorumlarınıza.

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok şık bir takım olmuş. Renk seçimine de bayıldım, ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

merhabalar hayırlı cumalar sizede benim blog adımda bir harf eksikti onu koymuştum onu koyduktan sonra eski sayfalrım gözükmüyor yeni eklediklerim gözüküyordu arkadaşlarımda beni göremiordu.Ben de blog adımdan o harfi kaldırdım eskiye döndü.Bu seferde son eklediklerim görünmedi .:S bilmiyorum ne yapılabilir kızınızın blogu için .o son yaptığı şeyi tamamen kaldırsın

beyazsepetim dedi ki...

Selam arkadaşım Geçen hafta başıma gelen talihsiz bir olay sonucu blogspot daki tüm bloglarım silindi.tüm çalışmalara rağman geri getiremedik.aksaklıktan ötürü özür dileyerek yeni adresime davet etmek istiyorum. http://beyazsepet.blogspot.com/
yarışamcı tüm arkadaşlar haberdar olunca oylama başlayacak.bekliyorum.

ANNEMİNELİ dedi ki...

İçten tebriklerine gönül dolusu teşekkürlerrr..Herşey çok hoş olmuş ellerine sağlık,sevgilerrr.Öptüm....