10 Nisan 2010 Cumartesi

Dekoratif Çerçeveler

Dekorasyon dergisinde gördüm bu çerçeveleri,çok hoşuma gitti,Bende heme kolları sıvadım,bu çerçeve kuru dallardan,dalları slikonla gelişi güzel yapıştırdım.Sonra pilastik badana boyası ile boyadım(o anda bu boya vardı evde)Yapraklı çerçeve ,hazır çiçek yapraklarını slikonla yapıştırdktan sonra,bir güzel boyadım.

Bu çerçeve biraz ugraştırdı.Önce kagıt hamuru hazırladım,hamuru çerçevenin üzerine boşluk kalmıyacak şekilde kapladım.Özellikle girintili ,çıkıntılı olsun diye fazla düzeltmedim.Üzerini beyaz boya ile boyadım,ilave olarak pembe ve gri sim boya ile rastgele renklerdirdim.
Üç çerçeveyi de bu şekilde duvara monte ettim.

7 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

ne güzel olmuşlar ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar, sagolun sevgiler.

Adsız dedi ki...

süper olmuşlar. mutlaka yarışmaya bekliyorum.bepetim.blogspot.com

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık,sevgilerrrr....

Bucanni dedi ki...

Ayy bunlarda çok güzel olmuş ne güzel şeyler yapıyorsunuz böyle. Emeğinize sağlık. sevgiler..

etamincikizlar dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyo özellikle dallardan yapılan çerçeveye bayıldım.. sevgiler..