31 Ocak 2010 Pazar

Pike takımı


                                                     Bu sene yaptıgım pike takımı

 
Hazır gül çiçeklerini batik boyası ile iki ton turkuaz rengine boyadım.Sonra lale şekli verdim,telli kurdeleden yapraklarını organze kurdeleden saplarını yaptım.

 
Elyafladıgım organze üzerine laleleri dizayn ettim.   

                                                                  
Yalnız bu parçayı pikeye sabitlemedim.Sadece belirli yerlerinden tutturdum ,pike iki şekilde kullanlabilir.Aynı zaman yıkanırken oganze parça muhafaza edilmiş olur.




5 yorum:

Mukaddes Sezer dedi ki...

Arkadaşım diye söylemiyorum bu kadın süpeeer :) bu gün gördüm pikesi resimlerinden çok daha güzeldi.İyi günlerde kullan canım.

Unknown dedi ki...

merhabalar biliyor musunuz siz beni arkadaş olarak eklediğinizde bende sizi wklwmwk istemiştim ama linkiniz gizli galiba o yüzden ekleyememiştim şimdi isminizden doğru buldum . Arka planı sormuşsunuz http://www.scrappinblogs.blogspot.com/ buradan alıyorum ben arkaplanlarımı bu arada işleriniz çok güzeller tebrik ediyorum

tia Ném dedi ki...

Estou fascinada com tantas belezas. Voc~es gostam muito de flores tbém. Lindas!!!

Amei as almofadas!

bjs: Tia Ném.

Nilgün Komar dedi ki...

süpermiş bu ben neden görmedim acaba :?

Unknown dedi ki...

Nilgüncüm vakit bulup,blogları tamamını inceleyemiyoruz,böyle atladıklarımız oluyor............teşekkürler.